lydnadstävling, folk och tränax

idag var jag och kolla på lydnadstävlingen.
trevligt och träffa allt folk prata hund och får heja på folk :)s

grattis till alla som fick ett första pris :)

sen hälsade vi på hemma på folk  vilket jag annars är  värdelös på göra
men när mamn väl tar sig iväg är de mcket trevligt.

sen ut å körde lite lydnad med solo
brjar bli hyfsat nöjd med hans fot han tränger lite men men
dock blir jag så irrri dåx han är så  okoncentrerad dp man tränar med andra,
men med lite mer träning ska jag väl få till de också hoppas jag :)

annars om de är nån som bor i närheten och har får som jag kan få börja valla på
skulle jag uppskatta de hur mycke som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0