tjat =)

om de är nånting som jag vill ha kan jag tjata mig tills jag får de
HJÄRNTVÄTTNING kallas de :)
jag kan även vända på saker å ting telexempel
som öjje som skulle vara här i tre dagar men OOOOPS tre månader
jag tror jag behöver gå om matten i skolan ;)

min senaste grej som jag tjatat till mig är ett "nytt" köksbord med stolar
hitta på blocket ett som jag ville ha
och nu på söndag hämtas de från kalix =)

så HURRA gått folk nu kan ni hälsa på hemma hos oss sätta er på stolarna utan
att vara rädda för att hamna på baken å slå ihjäl er !!

idag ska solos träna lite grann
de suger i magen efter att få köra hund men får nog vänta till på lördag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0