latmasken

jag tror latmasken att vara arbetslös börjar få grepp om mig
känner mig LAT och ODUGLIG!!

snart bär de av till stockholm verkar de som men man vet ju aldrig förrän man sitter å är påväg.
jessica är hos oss i veckan tror hon tycker de är skönt att skolna börja om så hon får vara med kompisarna.

var efter vi hämtat henne från skolan  idag förbi på grans och kolla i smådjurshuset
å jag kan VERKLIGEN längta tillbaka
så skoj som vi hade där träffade jag min UNDERBARA malin ;)

annars händer de inte så mycke ida hundarna verkar lata liksom jag.

hoppas kunna köra turbo och grabben på onsdag igen :)
hoppas jag årkar fara å träna imorgon också


nu lite gammla bilder :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0