ännu en helg

igår tillbringade jag dagen på släden :)

fick ihop nån mil eller så :)
helt underbart var de lagomt kallt ute å sen bara jag å hundarna
så sällan jag kör själv så de är rena lyxet :)

igår kväll kolla jag bara film här hemma.

morgonen hade jag bestämt hunddejt med nina.
jokk å solo fick följa.. solo tog jag de välsigt försiktigt med men han stöder bra på benet nu
å jokk gick som en klocka min älskade lilla prins,
de är svårt att börja träna en sån hund när han är så gammal men jokk fixar allt.

idag vet jag inte vad som mer bjuds på.
ska vänta till ikväll så ska jag gå å släppa hundarna på isen så dom får springa av sig lite.



stormarn och jokkeri



Kommentarer
Postat av: Caisa

Cayenne gillar då det är bilder på Jokk i bloggen ;)



Tack för i torsdags, vi får försöka göra om det...eller nåt annat :)

2010-01-17 @ 15:43:23
URL: http://fyrfotingarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0