jag har vart sjukt dålig på uppa

bloggen men de ska de bli ändring på ...hoppas jag :)

dagen igår var underbar..

ringde om jobb kvart i sex igår då jag inte hade  nån bil var jag tvungen att tacka nej :(
ringde dom igen kvart över sju och sa snälla snälla.

pallade mig ner till bussen för i min fina värld med rosa elefanter åch sjungande getter går de bussar kl
åtta en lördag morgon nej då första bussen gick kl tio !!!

nu började paniken komma i kroppen hur f*n skulle jag hinna.

taxi = dyrt fan man vill ju vinna nånting på att jobba.

började promenera och upp med den hederliga tummen.

min HJÄLTE plockade upp mig skjutsade mig till jobbet de var ju bara 27 minus ute i all stress ingen mössa inga handskar å inga långisar...jag tror annars jag hade frusit fast efter vägen.

muttrade gladligen över att man bor i norrland ... senare på kvällen inser jag att inte hade mat med mig handla en smörgås på morgonen den var dålig och salt...
hemma väl fällde jag en tår för att MALIN min <3 inte bor hos mig med mig å över att jag var trött.

underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0