Syskonbarn och fin familjen

Började morgonen med sovmorgon grymt skönt
kollade mailen och såg de är helt färdigt med rihuset nu TJOHO
så nu blir de träning varje onsdag :)
blir så kul å komma igång igen å jag är taggat till tusen!!!

Efter lite måsten åkte jag å hämta systers pojk från dagis de var hur mysigt som helst
jag bara njuter och känner frid när jag får låna lillgossen :)

Följde och hämtade storasyster och alfred från flyget
shit vad jag är glad att dom är här!!
längtar till julafton då hela familjen är samlad blir hur mysigt som helst.

Sen har ju linda frågat om jag kan sköta hennes barn på julafton mellan
åtta och tre tror jag å jag måste erkänna att jag känner mig stolt att jag får de förtroendet
att ha hand om hennes fina barn.

mysig middag avslutades kvällen med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0