svårt å somna

hmm att ligga i säng nästan hela dan är inge vidare då man ska sova på kvällen och tankarna vandrar lite i väg...

Tanken går ju direkt till min fina prins <3





fyra knölar på honom... den sista jag hitta satt på läppen..
han har ont i bakdelen...men de märks bara vissa dagar...

men jag vet att jag inte kan behålla han hur länge som helst bara för att jag behöver honom...

Jokk kom ju till mig för tre år sedan efter förälskat mig i honom hos hans förra ägare.
Jag sa då att de finns ingen chans att dennna hund är fem år så pigg som han är utan snarare två max tre.
Men nu sista tuden har han blivit grå om näsan fått en gammal hunds ögon och kropp.




Utan dig kan jag inte andas!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Finaste Jokk.. jag tänker på dig hjärtat! (då menar jag alltså dig Theres och inte hunden :))

2010-12-10 @ 13:56:37
URL: http://www.cageman.se
Postat av: Theres Nilsson

Man vet ju att tiden kommer men de går allldeles för fort!

2010-12-10 @ 18:25:02
URL: http://borderdrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0