en vanlig fredag :)

Började morgonen med de vanliga rasta hundarna göra en te kopp och mysa en stund.
Dagens  bästa stund är ju på morgonen då man inte känner någos stress...

Bara får vara tyst och de är så lungt :)

Åkte ner till mamma och pappa myste ner i deras soffa som mysigt å sitta å kolla tv där (deras soffa är mycke skönare än min) surra på med pappa först å sen kom mamma hem ibland kan jag verkligen höra vilken pappas flicka jag är (snart 25 år gammal) men för dom kommer man välk alltid vara liten

Och jag gillar som känslan där då man blir ombäddad i trygghet man behöver inte vara så stolt, tuff eller modig, där är man kort å gott theres som hittat på massa bra saker och en hel del dåliga saker. men dom är som hundarna dom måste tycka om en ändå ;)

Bettan styrdes sedan mot C för trevlig pratstund och lite datorhjälp då man ska jobba natt.

Ut till linda för lämna hundarna surra med hon och barnen. Alltid lika mysigt och surra på med henne och barnen och är otroligt glad att jag lärt känna dom.

Försökt få tag i grans ridhus för kunna boka för träna en gång i veckan lite lydnad men får försöka på måndag igen.

Har mailat för anmäla mig å solo på vallningskurs nu till våren och sugen på anmäla oss till en appellkurs också.
Komma igång med rapporten bara jag får en fast mottagare.

Oj de var otroligt mycke om inget å åssit men så kan de vara .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0