tokarna i mitt liv

igår var vi och tränade agility med storm, E med tova å I med lilla lina :)
gick kanon bra å de går rikitigt bra för mig å strom.
ska anmäla till inoff agility tävling nu i oktober känns som lagom start.


tog ett tungt beslut idag men vet att de i slutändan blir bäst så.
jessica åkte imorse till sin mor å saknar henne varje gång hon åker.

sen efter agilityn åkte vi till skogen för låta hundarna springa.
släppte turbo och grabben strom å solan.
dom andra släppte sina två... men vad händer
jooo lilla lila å stora turbo krockar i varandra såg rätt så kul ut *taskigt sagt av mig*
men turbo skrek som en blå dåre halt både fram å bak i benen lilla tokan min.

solan kna numera sitt nästan ligg å stå å vi börjat få ingångarna på fot
han fattar så fort vad jag menar å vill :) underbara lilla hund.

Kommentarer
Postat av: Caisa

De kloka besluten är oftast de som är tyngst. Du är stark!



Kram

2009-09-23 @ 14:19:05
URL: http://fyrfotingarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0