onsdag

imorgon ska de tränas hund huskarna ska få visa vad dom går för :)

annars händer de inte så mycke.

funderar  vänder på saker ut och in funderar vad jag vill här i livet.

emelie ska para lilla tova de blir spännnade.
gilalr tova hon är en tupp shelti med fart som vet avd hon vill här i livet ingen liten fegis.
sheltisar kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta tack vare madonna.
men nya tider nu å jag ser mig själv i framtiden med en till amris.

förhoppningsvis blir de en avkomma till storm som jag kan behålla :)

solo växer så de knackar och med jokk är de som vanligt.


skönt att snön kommer så man får lite ro i kroppen!!

Kommentarer
Postat av: Maria

herregud jag har ringt och ringt... vad har du gjort med din mob.......:) Var tvungen att ringa hem för att höra vad som har hänt med din mob! Otur! Ring mig sen! Puss puss

2009-10-22 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0