trött i mössan

har tänkt byta om möta S på stan
få se om de blir nån körning idag de SNÖADE imorse då jag steg upp :) helt underbart å jag hoppades alla snö kunde komma direkt hur mysigt hade inte de varit ??

var in å kollade på C blogg å hon ´verkade ha de så mysigt hos sig så måste nog fixa nå fika å åka förbi där nån dag.

låg igår och funderade innan jag somnade på hundar, vänner och familjen.

insåg att  egentligen har man ju himla bra om man ser som vänner för jag har ju mina speciella  sidor å tänk alla vänner som står ut med de, å jag tror jag blir mer säregen med tiden kan de bero på åldern??!

hundarna jag har sverigest knäppaste hundar med sina egna personligheter men dom ställer alltid upp å ingen lyssnar så bra som dom å inga hundar är lika bra å krama :)

familjen har ju jessica som ger hur mycke ljus i livet som helst som förgyllar ens dag med att bara vara emilie som ställer upp att lyssna på mitt tjatter å fredrik som står ut med de mesta.
han ger mig möjlighet att hålla på med det jag älskar HUNDAR klagar varken då de är draghundar, vallning eller lydnad och rapport han följer ger goda råd peppar en :)
utan honom hade de aldrig gått... nu vet jag inte om ´fredde läser min blogg
men om han gör de så bli inte för stolt lilla du :P

Kommentarer
Postat av: C

Du är välkommen!!!

2009-11-05 @ 11:42:55
URL: http://fyrfotingarna.se
Postat av: Jessica

Det är bra med killar som förstår ens intresse och stöttar en.. men dom är nog inte många, dom flesta klagar väl bara istället :P



Snart måste du ju komma söderöver och hälsa på :P

2009-11-05 @ 14:16:06
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0