snö äntligen

äntligen har snön kommit och jag ber till väder gudarna helst lite mer men iallafall få behålla de som
har kommit!!!

pallade mig på jobbet idag skönt å få rycka ut nån dag då å då :)
trivs väldigt bra med mitt jobb och visst kan jag sucka med på överlag tycker jag de är kul att få gå dit.

tänkte ut å köra lite lydnad med lilleman få se om jag ids eller om de blir dö i soffan
börjar ju inte förrän halv två imorgon så har ju förmiddan fri.

onsdag börjar uppletande kursen ska bli intressant eftersom snurre sprätt är så liten ännu kommer jag mest lyssna få tips och ider sånt kan man ju aldrig få för mycke av eller?!

annars har helegn varit väldigt lung.
sitter å väntar på maten sen blir de åka till pappa å gratta han på farsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0