motivation

skulle behöva en hel del motivation över mig nånting som sporrar mig.

satt å Kolla på Ciccis fina PINNE när jag blir gammal ska jag också ha en PINNE
sen längtar jag efter cicci.... de var alldeles för länge sen vi träffades nu

att de ska vara så himla långt mellan stockholm å mig.

annars händer de inte så mycke.
besikta nya bilen idag. gick bra.
skulel behöva få klart släpet så vi får med släden då vi åker bort nästa helg.

börjat julpynta men blir sjukt lite julpynt i år.
ingen tänker ju ändå vara hemma då.
men tänkte kidnappa hem marie på julafton.

Kommentarer
Postat av: Cicci

saknar dig me vännen!

Men en pinne ska du inte skaffa dig när du blir gammal :p den är fan jobbigare än en bc :P

2009-12-13 @ 19:24:52
URL: http://tegermark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0