vaknade imorse å kände mig snäll :)

vaknade imorse kände mig som en sjukt snäll.
rastade hundarna vinkade av fredrik å emelie som skulle åka buss till skolan :)

på skolan vart där så sjukt trött men tog mig igenom dagen :)

tvättat både min å freddes bil så dom blänker.
hoppas nu snart vi hittar en köpare till forden.


annars är de hemligheter på gång vilket jag gillar :)

beställt ett spel till jessica som hon har surrat om hur länge som helst.
hitta de på rea för bara 149 kr som hittat :)
annars är dom ju svindyra nintendo dc spelen.

snart väcka björnen som sover (läs Fredrik)

åka å hämta emelie som slutar skolan snart.

middag : spaghetti med pstkorv.

valpkurs ikväll....

Kommentarer
Postat av: Maria

hemligheter... jag blir sjukt nyfiken!!

2009-05-06 @ 19:51:17
Postat av: Caisa & Cayenne

Jag och Cayenne är glada över att du vaknade och kände dig snäll ;) Men vad är det för hemlighet??? Måste nog ringa och pressa dig lite.



Kram

2009-05-07 @ 20:59:18
URL: http://fyrfotingarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0