länge sen

länge sen jag skrev nånting här.
suttit å gjort klart de sista i skolan precis känns hur skönt som helst :)


nu är de klart :) bara packa lådorna igen :)

har två gånger kvar på valpkursen sen slutar den.
de har vart en intressant kurs där jag också lär mig mycket.

hundarna mår bra ska beställa vetrinär tid för att gå igenom dom.


sen ska jag fredrik emelie å jessica åka på ikea nån dag :)

handla lite :) förstöra pengar :P

nee men de är planer vad vi ska göra senare.


är lite tävling sugen också men jobbar dom helgerna de är tävling *suck*


Kommentarer
Postat av: Monika

Var ska ni flytta nu då?

2009-05-28 @ 11:50:50
URL: http://matrixochklara.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilket datum får ni flytta in? NU den första?

Bara att ringa om ni behöver hjälp! :)

2009-05-28 @ 17:56:55
URL: http://www.cageman.se
Postat av: theres

hello :)

in till stan ska vi flytta :)



den 1 augusti får vi lägenheten du är så välkommen att komma å hjälpa till att bära sofia ;)

2009-06-01 @ 14:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0