tisdag tror ja...

dagen bjuder på städa färdigt köket, långpromenad försöka göra linor.
ska väl träna lite lydnad också.

jätte skönt väder ute då blir man glad i kropp å själ
man känner riktigt hur våren kryper in i en.
längtar hur mycke som helst till påsk bara mysa med familjen.

tänkte på de igår då jag gick kvällsrundan å möter en grupp med ungdomar kl var väl närmare elva å va fan gör dom ute då ?? har inte dom skola dan efter ??
turbo sprang då så benen höll på ramla av men hon springer inte fram till nån och de gör mig glad :)

sak ringa till världens bästa malin idag också behöver få prata med henne en sväng.
snart fylles de år... inte för jag blir nå äldre men men lite ångest känner jag men mest för de som är runt en då man fyller år.

och snart första april då världens bästaste gnistas föddes. känns som de var nyss med de är ändå två år sen. tavlorna hänger kvar och urnan står på sin plats....ångest...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0