telefon möte

sitter å väntar på telefon mötet ska dra igång nu...
nåns hund sitter å ylar säkert vi som får skit ändå inte kul då man har fyra hundar i en lägenhet :(

vart på praktiken idag super kul gillar verkligen där jag är :)

betalat räkningar har man gjort idga också...
men nu ahr jag bestämt mig förhoppningvis då jag är nere i stockholm ska
jag klippa mig *tjoho* blir ingen super ny frisyr men topparna ska få sig en omgång  å lite annorlunda ska de nog bli.

nån som har nå bra planer för helgen då??
jag känner rapport tarmen suger i mig undra om de är samma för M så vi kan ut å träna hund.

hoppas nu F skaffar sig en hund så de blir träna.

är de nån annan som är träning sugen annars ??

åt pizza till middag idag gott med onyttigt... ides inte laga mat då jag kom hem.
sen blir de nånting gott till greys anatomy ikväll å M kommer å glor de med mig kan de bli bättre :D

Kommentarer
Postat av: Monika

Först trodde jag att det var mig du menade...men jag heter ju inte F....=)

2009-03-26 @ 07:00:09
URL: http://matrixochklara.blogg.se/
Postat av: LoEM

Godmorgon :)

Sovit gott?

2009-03-26 @ 08:32:06
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0