snart helg :)

torsdag å jag har vart på praktiken, handlat mat å hamna framför datorn.
ut med hundarna ikväll funderar om man ska våga sig ut på isen.
var lite sugen på åka å grilla med tror inte fredde var lika inne på de som jag.

ska upp tidigt imorgon redan kl sju sak jag vara på praktiken.


funderar på om jag ska överraska min sambo å laga nån god mat imorgon....
MEN VAD SKA MAN LAGA FÖR NÅNTING GOTT DÅ??

jag önskar mig nya nya skor som passar till kjol
som man kan ha då de är vinter....

nu åka å lämna igen filmen....





dit vill jag åka igen...typ nu helst igår....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Pastagratäng går alltid hem hos Andreas, hur gott som helst, lätt att laga och billigt!

2009-03-26 @ 19:39:13
URL: http://www.cageman.se
Postat av: Monika

Gå in på min blogg och kopiera sista inlägget om hundutställning och lägg in den på din, så är du jättebussig!!! Tänkte att Ida och hennes klasskompisar kunde behöva lite hjälp med annonseringen...

2009-03-26 @ 22:59:11
URL: http://matrixochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0