lördag

började morgonen med ut med hundarna gick helt i min egna värld...
räknade hundarna fyra... fem .... men va fan vad jag visste tog jag bara med mig fyra....

hör jag längt bakom mig nån börja ropa då stannar hunden och jag promenerar vidare ut på isen
då kommer hund satan efter mig då ajg hunnit gå ut 300 meter.
lägger mina hundar lite snabbt kör iväg den andra hunden men känner mig som ett åskmoln resten av min promenad
varför släpper man hunden lös om man inte har koll på den.


sen packa jag å jessica våran badväska och for på pite havsbad å bada skönt och roligt.
följde med nina, jerrko, camilla, joel och alexandra.
joel höll sånt tempo som jag itne årkar hålla *poho*

jag å jessica lagade god mat då vi kom hem jessica är så duktig å hjälper mig å lagar mat :)
kottletter med pommes frites och bea sås hur gott som helst jessica åt tre portioner och de mina vänner ska jag säga er de händer inte ofta :D

nu gå å prata med fredrik en sväng


världens bästaste jessica :)

Kommentarer
Postat av: LoEM

Godmorgon :)

Du har väl inte glömt att ställa fram klockan?

2009-03-29 @ 10:00:24
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Nickoo

Heej! Vad fin blogg :) Vill du vara med och tävla i min blogg? Man ska gissa hur gammal tjejen på bilden är, vinnaren vinner en länkning till sin blogg ^^

2009-03-29 @ 15:42:02
URL: http://niickoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0