vallat

idag var jag å fredrik på middag hos CIA & MATS
mycket trevlig super god mat :) bara vi får flytta ska de bjudas på mat här i pite också :)

sen på kvällen passa jag å cia på att valla alla tre hundar gick kanon ser skit  snyggt ut då cia vallar med paysan :)

jokk fick munkorg efter en liten olycka dan före vilket slutade med ett sår på fårt
å jag nästan stro tjutande !
ettan är som vanligt underbar att jobba med min lilla skrutt hund som är så mån attt vara till lags
nu blir de ingen vallning förrän nästa vecka ska träna driva med hunden då.

lite plane ri min skalle är på g...
få se vad de blir av de...


jobba imorgon nu krypa till kojs...
sov gott alla

Kommentarer
Postat av: maria

fårt.. menar du på ett får! Huvva.... Vi ses snart! Puss puss

2009-06-29 @ 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0