fårskallar

igår ringde CIA glad ihågen till mig:
-ska du följa å hämta får :)
javisst tyckte jag in stuva vi med några hundar jessica jag å fredde mot MÖRÖN.

byte bil där och vidare för hämta 4 får :) jag å cia fångade snyggt in fåren utan att va de minsta röda i ansiktet eller flåsiga *host host*
tillbaka till dom vad händer då jo två får rymmer jaga dom runt hundarna var till mer skada än nytta men inte detta fall skyller vi på förarn inte hundarna.

då vi fått in dom hoppar två fårskallar över skicka jokk som hämta de ena fåret å de andra spårlöst borta.

dra extra linor till staketet fixa ström leta får..
 
de är sjukt jobbigt med får :P

prov valla lite med ettan känns skönt att komma igång igen..
är lite orolig för vänster bak då hon vart halt där förr...

nu rastat hundarn aå gå å läggaq sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0