sena natten

sitter å funderar på gå å sova men har ingen ro i kroppen...

de mesta är packat har lite disk dom ska diskas upp innan jag packar ner d eså blir tidig morgon igen *suck*
hoppas hundarna väcker mig dom bruka rvara rätt så envisa då dom bestämmt att dom vill gå ut...


frerdrik komme rinte hem nästa vecka som de var tänkt å de känns sjukt tungt.
men de lutar mot att jag å jessica åker upp måndag å stannar till torsdag de tråkiga är att han jobbar länge och börjar tidigt så man hinner ändå inte träffas så mycke som man hade gjort hemma.

med hundarna är de bra... lika knasiga som vanligt... ice å storm ligger å snarkar
i helgen är de USM ser fram emot att få träffa johanna.


ska boka klipp tid också hasr jagb tänkt funderar på lägga ännu mer blonda slingor i mitt hår...


nu har jag  inte så mycke mer att skriva

änglar på er kropp....

Kommentarer
Postat av: Maria

Imorrn är det första arbetsdagen efter semestern... känns sådär! Hoppas ni har haft en mysig helg. Tänker på dig! Puss och kram

2009-08-02 @ 21:53:42
URL: http://miamajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0