fredag

idag är man ledig riktigt skönt :)

var på PDOL igår och de är verkligen inte nånting som faller mig i smaken drack några cider men gav upp :P
var idag så jessica fick åka lite karuseller vakna fan kl kvart i sju imorse.


nästa torsdag får vi lägenheten så ahr börjat packa nu.

på söndag åker min älskling till gällivare för å jobba där hela veckan kommer kännas tomt å ensamt
förhoppningsvis kommer väl emelie hem
å så får jag låna jessica nån dag.

klippt å färgat håret har jag gjort.

så igår var jag på stan gick å titta på klänningen som jag ville ha halva priset
men ahde inga pengar på mig har ju slarvat bort kontokortet
in till stan idga hade lagt undan den och då var de 70 % fan vad glad jag avrt från 400 till 120 :)

sen handlades sockar till hela familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0