så känner ja då jag ser fredrik

Varje gång när jag hör din röst
slår det volter här i mitt bröst
När du ser mej i ögonen
ser jag ljust på framtiden

I mitt hjärta bor en röd Ferrari
Som kör ytterfilen mot borås

Det bara dunkar och slår i mej
Som en big bang boom zigge zigge zagge boom

Livet känns som det går i spinn
upp och ner eller ut och in
Och pulsen slår lite som den vill
bara du är tätt intill

Hjärtat rusar som i pole position
Som på Mantorp eller på Le mans

Det bara dunkar och slår i mej ...

Jag hör änglarna i kör som lockar
från ett annat överjordiskt plan
När mitt hjärta drar förbi Milano
en röd blixt är som en het vulkan

Det bara dunkar och slår i mej ...

Jag bärs fram av en kärleksvåg
som ett snabbt X2000-tåg
Och världen rusar så snabbt förbi
när du och jag blir ett och vi

Jag hör änglarna i kör som lockar
från ett annat överjordiskt plan
När mitt hjärta drar förbi Milano
en röd blixt är som en het vulkan

Det bara dunkar och slår i mej ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0