vetrinär

idag hade jag tid för grabben hos vet.....
eftersom jag är lite lätt virrig så for jag dit för att dubbelkolla tiden hos dom
dfe visar sig att jag had ebokat in han som KEVIN så numera heter grabben för kevin.

kl två for jag ut med hundarn atill skogen släppte dom å vad händer turbo sticker min lilla råtta som aldrig farit långt ifrån mig. men hon var bara å simma de lilla kräket!!

in till vet med grabben tömma å spruta in kortison i hans armbåge. en inflammation i en körtel hade han fått.
bandage i en vecka å ta de lungt.
han kommer vara kul att ha inomhus *suck*
sen måste han börja ligga på mjuka saker alternativ ha en strumpa på armbågen fattar inte riktig
hur jag ska få den att sitta kvar på lilla huskey puskyn.
dom gillar ju inte att ligga på mjuka saker direkt så...




fina grabben....de skiljer nästan 4 kg i vikt mellan han å turbo fattar inte vad jag ska ge han för att få upp han i vikt blir galen pån de....

agility kursen med storm går framåt hon är rikigt kul att köra med men som vanligt då jag kör agility saknar jag madonna

finaste madonna <3 du finns alltid i mitt hjärta

äntligen har jag fått till vittringen på ettan *halleluja* den ser riktigt bra ut.
behöver dock träna mer med tävlingsledare å var mindre nervös
men hur svårt kan de vara ;)



älskade tösen...tänker på dig varje dag <3

Du har en plats i mitt hjärta,
en plats fylld med både glädje och smärta.
Den delen kan du aldrig ta ifrån mig,
inte ens om någon annan skulle få dig.
Nej, dig kommer jag aldrig att glömma,
i mitt hjärta ska jag dig gömma.
I ett hörn kommer du alltid att finnas,
för du är min vän som jag alltid ska minnas.
Tro det eller ej,
men jag kommer alltid att älska dig<33

tappar skrivlusten nu
finns en i mitt hjärta som jag inte är redo att skriva om ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0