inkörning av turbo

idag efter skola hade jag å kajsa bestämt vi skulle börja köra in valparna.

lura med fredde för den som provat köra in vet att de inte är nån lek då fem hundar ska köras in.
gick över förväntan med alla :)
är så sjukt nöjd.... så nästa vinter her we come !!!
jag vill INTE ha sommar å önskar dom skulle vara ett år redan så man kan köra ordentligt!!

ettan fick gå andra par med Nino hon älskar verkligen att få dra å var så duktig.
våga inte köra med henne fram då de kan tjorva med valpar å hon är så pass ny som ledarhund.
jokk fick springa med turbo... vi körde inte långt men turbo har då vart som tokig nu på kvällen...
ibland skulle man vilja ge lugnande till de rara odjuret.

fredrik fotade tack för de älskling


     



lite telefon bilder
     


ettan som ledarhund jokk andra par





Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att höra att det är bra1 Själv är jag sjuk igen. Har varit sjukskriven drygt en vecka, får se om jag kan börja om och jobba på torsdag eller om det blir en fölängning av sjukskrivningen.. Grattis i efterskott btw, hoppas du hade en bra födelsedag? Kram

2009-04-21 @ 10:42:34
URL: http://fahlle.blogg.se/
Postat av: Maria

Du har så himla fina hundar! MISS U! PUSS

2009-04-23 @ 20:50:25
Postat av: Maria

Du har så fina hundar! MISS U! Puss

2009-04-23 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0