hemma från stockholm

nu hemma från stockholm :)
kort sammanfattning vad som hände där borta :)


torsdag landa å int emin syster så långt ögat kan se möte henne inne i stan så ut till deras lägenhet som jag aldrig hade sett mysig men liten. surra med henne halva natten mysigt de är så sällen de är baar hon och jag som sitter å surrar.


fredag

vakna läsa en stund vänta på markus med bihang. när dom kom snabbt fick dom fräscha upp sig å sen tåget in till stan kommer alltid vara lika impad att de går så fort och ta sig in till stan utan bil.
inne i stan träffade jag kompisar. gick på stan handla INGENTING. åt gott surra på och bara hade de allmänt trevligt.
efter ett lite trevande försök med lite list bjöd jag in cicci på mitt hotell rum då jag HATAR att sova själv.
hämta hennes border maja som är mycke snyggare i verkligheten än på bild :P
ut till hotellet klippa håret möta en del från ur. sova somna som en stock med cicci å maja brevid :D

lördag upp pratade en stund iväg på möte bestämde mycke föreningslivet är sånt som alltid kommer intressera mig :)
äta god mat kolla tv somna såklart sov cicci med mig nu då.

söndag möte kjol utan jacka vad händer då? strålande väder i två dagar då börjar de regna *skit*

vänta på flyget  märtha höll mig sällskap på arlanda *tack * sen kom cicci å döda lite tid åt mig fast vi ahr umgåtts en hel helg hade vi ändå nå att prata om :) sen hem mötes upp av världens bästa fredrik å mamma :)

borta bra men hemma bäst!! tack alla för den trevliga helgen !!

nu ut med hundarna på en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0