4 drömmar

jag har fyra drömmar i mitt liv,

tre av dom kan jag styra med vilja och envishet JAG KAN JAG KAN JAG KAN
en kan jag inte styra å kort sakt de suger åsnebal*e vad tusan fick jag inte makten att styra helt över mitt liv

helt fantastisk hade jag en plan på att jag å naija skulle styra världen fixade skav å allt men tror jag blev nerröstad jag tror ´vi hade gjort ett himla bra jobb utan tvekan

alla mina vänner jag hade sett till att ni fått leva ett liv i lyx med nästan allt ni önskar för som sakt tidigare allt kan jag itne styra över..

en händelse i mitt liv som jag vill delge TACK N för hjälpen

tankning på mack jag lovade fredde att gå in å betala undrade om han ville ha nå annat
han svara cola

knatta in hitta en STOR låda med filmer 3 filmer för 99 billigt å bra valde tre filmer
så ringde N berättade om hennes ny tillskott så var väl LITE i drömmarns värld  gick fram till kassan betalade

polisen stod utanför så var så noga å ta på mig bältet sa även till fredrik rullade därifrån
men vad fan kunde inte hon i kassa påminna mig om att betala soppan??

fram å tillbaka till öjebyn för betala bensin dom var ju snälla å ringde efter ett tag så då hann jag köra upp all soppa så då var de bara tanka på nytt

jag är inte dum jag har bara lite otur då jag tänker... men nog svävar jag på moln ibland

"När den rätta dyker upp säger hjärtat till och då får huvudet säga vad de vill!


Kommentarer
Postat av: Naija

klart vi ska styra världen ! vi har bara en bit kvar dit ännu ;)

2010-01-12 @ 10:27:51
URL: http://naijalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0