stämmer så sant

Ett barn är en ängel
vars vingar förtvinar
i takt med att benen växer.
// franskt ordspråk



kvällen har varit väldigt lung.
legat och läst en stund å kollat lite tv
bestämt träff med N för att träna hund känns skönt

imorgon ska man vara barnvakt blir skoj så inni norden
nepp nu krypa i sängs tänkte ta ut solo så han får
somna med mig i sängen å sen får fredde stoppa han i buren
då han kommer å lägger sig.
han är så mysig lillpojken då han lugnat sig lite grann.

vaknade inatt av att jokk låg på mina ben så jag inte kunde röra på dom
den jäkeln har börjat sova i sängnen sen ettan flytta.

så bara så ni vet dom som vill träna hund på bruks i piteå kl sex
på onsdag bara dyka upp :)

jag räknar med isabell å lina kommer hoppas ni inte har så mycke läxa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0