nånting nytt

mitt liv ropar  efter nånting nytt som ska hända... de kan vara vad som helst
har inte så höga krav nog för att någa miljoner på mitt konto skulle inte skada
eller en dubbelsäng eller ännu bättre en vattensäng då skulle jag aldrig kliva upp om
de inte var för hundarna å jessica å fredde  å emelie
okej jag skulle nog kliva upp ändå...

börjar vara orolig för gammel gubben i huset NEJ jag pratar inte om fredrik utan om jokk
han börjar bli till åren.

vägde solo i fredags han väger hela 12 kg och de är bara muskler ;) med lite fett
(hoppas ingen har sett min lilla limpa springa fram)

annars längtar jag efter min syster och vill attt hon ska bo närmare
alltså mia känn dig efterlängtad...

bakat tårtor idag en rosa å en grön till jessicas kalas hoppas nu de kommer några barn
så FREdrik inte behöver äta upp all tårta själv.

ha de gött alla

Kommentarer
Postat av: maria

ååå jag längtar efter dig också... vi ses förhoppningsvis i november annars ses vi till jul om vi som i vanlig ordning åker förbi varandra!:) Puss och kram på dig Gratta Jessica ifrån mig

2009-10-17 @ 12:58:34
Postat av: Maria

men du leta upp billiga sthlm biljetter och kom hit en helg. Kan du och jag ha en mysig helg tillsammans!

2009-10-17 @ 12:59:19
Postat av: Jessica

tack tack :P

2009-10-17 @ 14:36:41
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0