packat och klart

blir rapport idag för mig å solo :)
handlade igår ett nytt rapport halsband till han ska vänta med tjänste tecken tills han vuxit klart lill grabben.

var på stan och träffade sofia igår var hur trevligt som helst tyckte de är onödigt av dom att flytta från pite.
skäms på dig sofia inte bra.

annars plockade jag här hemma och ska plocka de sista idag är planen
sen får vi se hur de gåe.

funderar annars vad man ska hitta på i helgen

vi var ju å bowla förra  helgen (JAG VANN!!) och på leos lekland men liiiite sugen på mini golf är jag :)
fredrik ska då skruva färdigt bilen så man kan börja brumma runt i stan igen.

idag kommer nog min telefon igång men måste erkänna att de vart lungt å skönt utan den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0