rapport & uppletande

igår var jag å träna uppletande med nina gick bra :)

ska träna de stenhårt nu tänkte jag :)

på kvällen hade vi allmänlydnads kursmycket kul å dom är jätte duktiga :)
jag njuter verkligen av att få ha kurs speciellt för ungdomar :)

idag så vakna jag var å träna uppletande med andra nina fick en del att tänka på
alltid bra å ha med någon som kan ge tips å ider :)

sen hämta marie så rapporta vi :)

gick bra hon gjorde en tjuvstart men men fick tillbaka henne direkt hon var lite väl het på gröten.
tänkte träna lydnad nu på kvällen men fick jobbar iställe :)
så imorgon blir de lydnad :) får se om de blir ett litet spår också :)

allting bra med dom andra hundarna nu slänga i sig lite mat packa å åka å jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0