torsdag

började morgonen skjutsa jessica till skola på min egna skola
handla gympadojor till jessica skjutsa dom till skolan
hem städa promnera med hundarna hämta jessica från skolan.
en j*vla massa köra alltså :)


vill ha min "nya" bil beiktad å kalr nu sak bygga burar å fixa de kommer bli så sjukt bra :)
hemma går allting bra med hundarna.
tänkte ta på selarna på huskeysarna å löpa imorogn vilket gör att jag själv måste röra på fläsket också HURRA!
men lovat jessica på badhuset försdt hoppas på sällskap av en viss dam hint hint

kanske dags å avslöja min hemlighet
säger bara lappnallens solo
bjuder på bild snart lovar :)

Kommentarer
Postat av: Caisa & Cayenne

Vi har både sett och luktat på honom, vilken sötnos!

Trots hål i gräsmattan, blomjord på altanen och en söndersliten säck så är hela ligan välkommen igen ;)

2009-09-17 @ 21:14:18
URL: http://fyrfotingarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0