hemma igen

onsdag förra veckan packa vi in oss i bilen för att åka på repsakpsmötet.
vi skulle först bo två dagar hos fredriks pappa som jag aldrig had träffat ..

var ett hmm inressant möte han kan då inte neka till att han är far till fredrik om jag säger så.
promenerade på stan gjorde vi slösa pengar :)

handla en gps påvägen ner å fy fan vad bra dom är.

repskapsmötet gick utan större problem får alltid en känsla av att
jag är gammal då jag är på sånt.
lever så totalt olikt liv mot för alla andra som sitter i ur känns de som...
inte för att jag sakanr nå i mitt liv på skulle aldrig tänka mig att vara utan alla mina nära å kära.
men ibland glömmer jag bort att jag bara är 23 år :) ung å pigg ännu ;)

igår var vi till kalix å kolla runt lite.
sen mata å rensa till hundarna alltid lika mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0