helgen lite sent :)

i torsdag kom jessica för att vara med mig :)
vi mös å hade de bra de var meningen att vi skulle åka till gällivare
men lite bil problem vart vi hemma.
vilket verkligen kändes skit då jag saknade fredde så sjukt mycke å hoppades få två "extra" kvällar med honom.
men utan bil så de blev inge. fredag blev lugn för oss å vi låg å kolla tv i sovrummet.

ettan åkte med malin i fredags å sjukt vad tungt de var vill bara gråta jag tänker på de
å nog tusan har jag fällt tårar för att hon åkte.

lördag var vi å mata hundarna jag å jessica vilket gick kanon å jessica hjälpte till sopm en blådåre underbara unge som hjälper en så mycke

sen hem koppla hundarna fixa choklad plocka fram bullar å en filt i fikan.
runt stan jessica på cykel å jag promenerande stannade vid södra hamn för att fika var riktigt mysigt vill jag lova



solo på piknik



jessica dricker varm choklad



de stormar i huvudet



torbo i sitt ezze :)



grabben är lite mer sansad



å min älskade jokk

de var nog allt för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0