torsdag kväll

funderar lite ibland varför jag bloggar.
å inser att de är för att jag själv ska hålla ordning på vad som händer visa dagar :P

tränade ettan igår var riktigt nöjd! hade en som kollade på och sa vad hon tyckte.
tog faktiskt bara ettan med mig å ingen annan hund vilket vara bra för båd emig å ettan.

kurs deltagarna är hur duktig som helst vilket är kul att se :D

hämtat hundmat idag så nu ska de finnas för ett tag framåt :)

annars händer de inte så mycke.

sovrummet håller på städas ut
för på söndag kommer emelies grejer hit !
jag å emelie gick på stan idag en sväng å sen ut med hundarna i skogen
var rikitgt mysigt å jag trivs i emelies sällskap !

hade prov i omsorg idag gick inge bra :( kom nu på kvällen på massa jag kunde skriva!

imorgon grilla träna hund å bara mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0