tisdag

igår var de en väldigt lugn  dag på praktiken kom hem lagad emat OCH äppelkaka
bjöd nina på äppelkaka planerade lite kurs och åkte ut på bruks å träna lite.

träna fot övningar med turbo å jag tycker sakta men säkert de går framåt :)

jokk: rutan å lite fot apporteringen för tvåan.
upplevde han väldigt svamlig !!

ettan : en klockren rutan lite kryp och lite fot.
övertaggad min lilla dam :)

sen styrelse möte mycket kul :)
gillar ju de här med föreningslivet. men ett år till som ordförande i piteå hundungdom sen lämnar jag över till nån annan för då har jajg gjort mitt.

sen på kvällen var jag å fredrik å kolla på en bil passa på å köra förbi roknäs och kolla på MITT hus men jag har fan inte råd å köpa de just nu. men i min drömvärld är jag ju miljonär.
framtidsplaner:6 draghundar, border collie uppfödning, äga får och höns :) å ett hus till oss som vi kan bo i.



här är huset jag drömmer om ser inte mycke ut för världen men jag är verkligen IN LOVE!!

hunnit köra sönder en av fredriks bilar idag inte bra inte bra den andra bilen på mindre än en vecka men de är INTE mitt fel ;)

imorogn börjas praktiken först kl fem så innan de ska jag hinna packa för att åka till stockholm där min syster hämtar mig från arlanda *puss på henne*
in å fixa nå ärende till stan å om jag har nån bil ut till svensbyn å krama jessica innan jag åker
får se vem som skjutsar mig till kallax imorgon lutar mot mor min :)





piteå hundungdom har lydnadstävling klass ett till elit den 10 maj
anmälan till [email protected]
                    (tre understrck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0