skit tråkigt

sitter nu på kvällen har super tråkigt.

hitta linor som jag ska beställa då jag får lite pengar :) de är dyrt å hålla på med hund.
ska kolla om jag å fredde kan fixa min släde till helgen så jag kan ta upp den till överkalix över
påsk :)

skulle dokk behövt en till hund då... turbo är ju för liten ännu.

jag å fredrik åkte ut med hundarn i skogen men de var då med fara för sitt liv is halt.
men hundarna fick då springa.

städat upp i hallen å ska besegra disken imrogn... skura golv ska också göra å kolla om de finns nån tvätt tid.

bokat biljetter nu till stockholm så torsdan pker jag ner å ska bo hos syster yster å mysa på ska blir så kul å få träffa henne :)

nee nu ska jag terra fredde en stund ;)


 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är bara att ta med dig Zeus, du skulle säkert ha jäääättekul med honom med :P



Och FY FY på dig att hålla på hemma när du är sjuk. Lägg dig till sängs, människa!

2009-03-24 @ 08:13:08
URL: http://www.cageman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0