packa

jobbar natt idag så börjar först kl fem....

träffade syster igår alltid lika kul å träffa henne.
promenad sent igår i skogen med hundarna skönt och nästan inga mygg.

hemma nu helt själv bara jag å hundarna de händer inte ofta ska jag säga er.

har börjat packa ihop lite här hemma ... känns skönt att få större lägenhet och packningen går utav vana nu tredje gången sen november 2008 vi flyttar nu.
känns jätte hemskt då man tänker på jessica för de blir så stor omställning varje gång vi flyttar.
att börja känna sig hemma hitta mera kompisar som är närmare börja hitta på området och såna saker.
mén förhoppningsvis är de här sista flytten innnan vi hittar ett hus som vi har råd med.

ska jobba sjukt mycke nu i juli blir trevligt då lönen kommer :D

har anmält mig till lite tävlingar nu men förhoppningsvis blir de fler tävlingar i höst med hundarna.


jessica på cirkus :)




kolla kopplet :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Joo visst har hon! Hon får sluta växa nu!

2009-07-07 @ 18:57:54
URL: http://cisselijana.blogg.se/
Postat av: saknar dig

du och jag

2009-07-14 @ 16:12:53
URL: http://borderdrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0