kvällen :)

idag åkte jessica känns tomt å tråkigt då hon åker
gillar å ha hon å surra med å hitta på grejer :)


till tävlingen den 10 maj behöver vi en tävlingsledare å nån som säljer fika om de är nån som är sugen :)
inlämning av fika för försäljning är mycket välkommet :)

tränat hund idag vart å försökt ragga priser till lydnadstävlingen.
ut till norrfjärden en sväng .


imorgon blir den stan, promenad ut till lotta köpt snoddar så ska fixa frillan på henne så hon kommer bli så snygg ;)
träna hund å bara mysa på.
jessica ska vara hos mamma i helgen funderar vad jag å fredrik ska hitta på.
söndag ska jag då jobba om spåren ligger kvar så just nu önskar vi snö och kyla *tack*

lite sugen på en hel dag i luleå häsla på lite folk å bara mysa :)

fått in ett skrivbord nu ska bara komma ihåg vars jag stuva undan hyllorna som ska vara ovanför.

vi har prov dragit med turbo typ tio meter gick bra så hon kommer nog bli en kanon draghund så mnu längtas de tills hon blir "stor hund" å man akn dra mer med henne.
men som jag sa till fredde idag en till hund skulle vi haft för nästa säsong man kan ju alltid tjata brukar funka på min kärste.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag säljer gärna fika om ni inte hittar någon annan! Så länge jag får ha miniräknare med mig :)

2009-04-17 @ 10:21:43
URL: http://www.cageman.se
Postat av: Maria

Sitter och väntar på att Linus ska se klart jakt och fiske, sen bär det iväg till Willys. Har såklart på mig min nya snygga skinnjacka. (sitter i den nu medans jag väntar!) :) Saknar dig! Men vi ses till sommarn! Puss puss

2009-04-17 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0